Essence pigmenty

Konečně jsem se dokopala k tomu, napsat recenzi na pár pigmentů, které již vlastním. Již dříve jsem se zmínila o modrém pigmentu - 18 Little Mermaid. K němu jsem si pořídila o víkendu další dva. Bílý je 10 Fairy Dust a stříbrný je 05 Star Dust. Moc velký rozdíl mezi nimi bohužel není. Na kůži je lehce poznat který je který, ale pokud je použiji přes jiný odstín, tak jde špatně rozeznat, který je vlastně bílý. Což je škoda. Hlavně nejsou tak dobře krycí jako ten modrý.

 Široké překrytí = vlevo je stříbrná a na pravo je bílá. Moc to poznat není :(

 18 Little Mermaid
 10 Fairy Dust
 05 Star Dust
 Fairy Dust | Star Dust | Little Mermaid

A nakonec se pochlubím odličovačem. 
Jedná se o dvousložkový odličovač na oční partie a rty. Dobře odličuje i voděodolný make-up. Je to můj první dvousložkový odličovač a jsem velice spokojená. Krásně voní a odličuje jedna báseň. Navíc zanechává velice jemnou pokožku.
Cena? Kolem 120,- Kč

7 komentářů:

  1. stale nie som rozhodnuta ci si ich kupim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nimi velice spokojena. Za tu cenu jiné neseženeš. Já si plánuji pořídit ještě další barvy (určitě nějakou tu pleťovou a černou).

      Vymazat
  2. U Essence se mi líbí, že je cenově dostupná a kvalita není vůbec špatná:-) Mám doma několik pigmentů od NYX, ale musím se přiznat, že je příliš nepoužívám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dobré. A pokud moc "září" tak přez ně dám barvičku z palety která je pigmentům podobná a vypadá to moc dobře =) Já už se nyní maluji hlavně pigmenty, vydrží mi déle než klasické stíny.

      Vymazat
  3. Musím se na ně už taky zajít podívat a nějaké vybrat :) ty bílé a modré vypadají hodně dobře :) ty stříbrné se mi zdají takové hrubší, není s nimi větší problém při nanášení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není. Všechny se nanášejí stejně. Zkoušela jsem i testery v drogerii a je to stejné u všech. Jen ta stříbrná co je jen jakoby třpytky (bez pigmentu) tak tam je potřeba určitě báze aby držely.

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS