Ladybox, nový kosmetický BOOM

Milióny článků o LB a já přidávám další ='D
Během příštích 2 - 6 týdnů se můžeme těšit na první rozeslané Ladyboxy. Co to ale vlastně je?
Jedná se o balíček dámské kosmetiky s několika vzorky a plným balením. Můžeme se těšit jak na české tak i zahraniční produkty.
Tento balíček obdržíme každý měsíc a to za 259,- (cena včetně pošty). V balíčku budou již zmíněné testery, plné balení a také tipy (nejspíše ve formě nějaké brožurky). Produkty jež nalezneme v Ladyboxu můžeme přes stránky LB objednat za zvýhodněnou cenu.
Tento balíček bude brzy velmi populární a těžko říct, kolik kusů měsíčně bude posláno a proto je dobré se registrovat co nejdříve.
A pokud to uděláte přes můj odkaz, uděláte mi radost =) *KLIK*
Zadejte platnou adresu, vždy vám na zadaný e-mail budou chodit informace o balíčcích.


Já osobně mohu říct, že o Ladybox stojím a jistě si jej objednám a doufám že nebudu zklamaná ;)

9 komentářů:

  1. Už jsem se taky registrovala, tak uvidíme. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se registrovala v prvních dnech,tak uvidíme :) Jsem zvedavá na tyto balíčky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se na to musím podívat. :)

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme si sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že se registruje spousta lidí, takže nepočítám ani s tím, že se na mě dostane :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o tom slyšela, tak doufám, že to nebude mít takový "úspěch" jako beauty box od Luxury :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechme se překvapit.
    Snad to nebude hrozné jako jsem viděla na YT, kdy jedna dívka rozbalovala nějaký takový box, v hodnotě asi tak jako ten u nás a uvnitř našla 4 vzorky (ale fakt pidi vzorečky) a výrobek v hodnotě tak 150,-. Doufám že u nás to bude lepší tedy :\\\

    OdpovědětVymazat
  7. Uvidíme, uvidíme, snad to nebude fiasko :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS