Meis Cosmetics

Ani nevím kdy a proč se u mě tyto stíny objevily, ale už nějakou dobu je mám v šuplíku a sem tam je použiji. Mají dobrou výdrž, od rána do cca 14,00 vydrží bez problému a to i při práci kdy se potím (v červnu, když jsem dělala praktické závěrečky například). Barvy mají pěkné, některá pigmentuje více, jiná méně. Vzhledem k tomu že to byl dárek, tak ani netuším kolik mohli stát a kde je dotyčný pořídil :D Ale asi nemá cenu se po tom pídit.
Barvičky jsou takové univerzální, ale hoooodně lesklé, třpytkaké. Někdo to nemá rád a upřednostňuje stíny matné. Mě osobně je to jedno, podle nálady =) Někdy si ráda "zazářím" a jindy mi postačí jen barvička bez výrazného odlesku =)


V dolní části zrcátko, aplikátor zmizel neznámo kam =))

7 komentářů:

  1. Mám přesně tyhle stíny a líbí se mi jak jsou třpytivé :-) Někdy mám na ně úplně náladu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používala pořád tu fialkovou nahoře (je to vidět :D) ale nyní, asi po půl roce zjišťuji, že s tou spodní řadou by se dalo něco zajímavého vykouzlit :D

      Mám ještě jednu takovou paletku, je více pestrobarevná, tak na ni také udělám recenzi ;) Je ale bohužel v "opoužívanějším" stavu :D

      Vymazat
    2. Hihi, kdybys viděla tu mou :-) Tam už skoro ani žádné stíny nejsou :-D

      Vymazat
  2. Mám doma přesně ty samé, jen jsem si musela koupit normální štěteček, jelikož aplikátor mi moc nevyhovoval (houbičky nemám ráda) a navíc se poměrně rychle rozpadal a druhá strana začala pelichat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho někde ztratila :D Používám klasický štětec, akorát budu muset pořídit nový, protože už připomíná spíš vodotrysk :D

      Vymazat
  3. Mám také oční stínu od Meis a jsem snima spokojená =) Jinak tato značka je od vietnamců a je to jediná značka šminek od vietnamců které za něco stojí! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem viděla malou paletku, asi jen se 4 stíny ... za 69,- to jsem už nebrala. Tolik za vietnamce nedám =))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS