Poštovné zdarma ! Neber to :D

Ode dneška až do 29. 10. máte na eshopu E.L.F.u poštovné zdarma, pokud nakoupíte nad 400,- Kč
Já tuto šanci využila a pár věcí si objednala. Něco je pro mě, něco pro sestru. Vše až na Vánoce ^_^

Sestra si vybrala 2 rozjasňovače, a já jí k tomu přihodila zelené linky, zbytek věcí je můj.
Vím, že E.L.F. není nejkvalitnější značka, nicméně produkty které jsem objednala snad nebudou tak hrozné.
Podle komentářů na stránkách, se jedná minimálně o dobré výrobky.

Co vy? Plánujete nákup ? Myslím že pošta zdarma je dobré lákadlo, zejména pro studentky =)

Moje objednané výrobky

Paletka stínů, kterou potřebuji. Ta moje už má některé barvy řádně vybrané a tak jsem chtěla tuto otestovat.
Šikmý štětec na oční stíny - moje štětce jsou už v dezolátním stavu a toto chci zkusit - jak se mi s tím bude pracovat.
Kartáček na obočí a řasy - není nutné komentovat ... =)
Tekuté linky - modré a černé. Mám černé od Miss Sporty a těším se až je vypotřebuji, děsně mě z nich po nalíčení pálí oči :D


8 komentářů:

  1. Koukám že sis dobře vybrala :D ale...měla si k tomu ještě přihodit bázi pod oční stíny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééé :D Tu mám doma ... a prý ta od nich není moc dobrá ;)

      Vymazat
    2. Kruci a já oni slyšela pravý opak...:D no nevadí :D

      Vymazat
  2. Díky moc za tip:). Na tohle jsem čekala celkem dlouho:).
    A dávej pozor na to pálení očí. To není moc zdravé a mohlo by ti to třeba poškodit zrak. Aby jsi nám místo z rumu neoslepla z tekutejch linek:D!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak brýle nosím snad 8 let ... linky používám cca rok a zhoršení nepozoruji, takže snad ne. Jen prostě OBČAS ty oči lehounce pálí, ale není to každý den, třeba každé 4. líčení.

      Vymazat
  3. Já jsem se na elf nechala zlákat jednou a nikdy víc, mně vůbec nevyhovuje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak někomu zas jo. Uvidíme jak budu spokojená já =) Zas tak velký sumy to nejsou aby mě to naštvalo. Pokud se najde špatný výrobek, tak aspoň budu vědět co příště koupit a co ne =))))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS