Čištění štětců pěnivým gelem

Objevila jsem super produkt na čištění štětců, a to čirou náhodou.
Měla jsem štětce už dost špinavé a tak jsem se rozhodla, že je potřeba je vyčistit. Neměla jsem doma na čištění štětců nic. Dříve jsem zkoušela různé výrobky - např. pánskou kolínskou a dokonce i jar :D Nic nefungovalo. 
Teď se mi tu ale válí od Avonu pěna na čištění obličeje. Tak jsem si řekla, že když to čistí xicht, štětce to snad zvládne taky. A opravdu ano a ještě krásně voní :)


Je vidět, že pěna opravdu působí. Vždy stříknu jakoby dovnitř štětce a trochu ho masíruji prsty, pak nechám chvíli působit a nakonec položím na ubrousek a jen ho druhým ubrouskem stisknu, nic víc.
Jednoduché, rychlé a účinné.
Štětce pak porovnám, aby nebyly rozčepýřené a nechám doschnout. Čistím je takto už docela dlouho a musím říct, že jsem spokojená =) Štětce mi zatím nepelichají a ani neztrácejí barvu.

4 komentáře:

  1. já je zatím čistím "jen" šamponem, taky je hezky vyčistí, ale nejsem si úplně jistá, jestli to je nejšetrnější.. uvažuji, že si pořídím něco speciálního na čištění štětců:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě dívala kolik to stojí a myslím, že zůstanu u tohoto způsobu. Samozřejmě, kdybych měla drahé štětce, tak si to koupím, ale na tyhle levné to není potřeba =)

      Vymazat
  2. Já čistím štětce olivovým olejem a pak je dočistím jemným šampónem a kondiconerem. To mi připomíná, že bych jim mohla dneska tu ozdravnou kúru udělat :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my doma olivový olej nemáme, tak jsem použila toto =))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS