Recenze: Essence HSH rtěnky

Nikdy jsem rtěnkám moc neholdovala, nicméně, když jsem v Praze narazila na tuto kolekci a viděla červenou barvu (01 - RED-Y TO RELAX) nešlo odolat a koupila jsem si ji. Rtěnky od Essence stojí 59.90 Kč, takže vám to rozhodně peněženku nevybrakuje.
Asi za týden jsem se rozhodla, že jí pořídím kolegyni =) Je růžová (02-BERRY ME HOME) . Ani moc, ani málo. Taková příjemná decentní barva.

Jedná se o rtěnky s dlouho výdrží což mohu potvrdit, nicméně nejsou hydratační a rty docela vysušují, takže doporučuji lehce přetřít průhledným leskem nebo i leskem se shimmerem. Já zkoušela zlatý odstín lesku a vypadalo to moc pěkně, ale fotku nemám :(






5 komentářů:

  1. Tu tmavší bych brala, u nás už tahle kolekce není, už máme Hugs & kisses :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba odstíny jsou moc pěkné, já jsem rtěnkám statečně odolala, mám jich dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc ne, a tak jsem neváhala. Takové barvy mi chyběly =)

      Vymazat
  3. Mě taky mrzí, že jsem na tuhle limitku nikde nenarazila =/.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS