8 4 2013 / Odhalení + Objev !

Začneme objevem ať vás hned na začátku článku neděsím.
Nedávno jsem psala, že jsem si objednávala pár věcí u Dermacolu. Mezi nimy byl i tento lak v odstínu 30. Musím říct, že jsem opravdu překvapená. V pátek jsem si nehty nalakovala - klasicky 2 vrstvy a dnes (pondělí) je lak pořád stejný ! Ani oděrka nebo ulomenej kousek. Nic. Krásně to drží. Jen mě mrzí že se tento lak dělá jen ve 4 odstínech. Je to opravdu škoda. Protože vydrží snad všecko. Stál mě 39,- Kč (momentálně je v akci, běžná cena je 59,- Kč) a opravdu se vyplatí. 


Dnes jsem měla chuť na odlišné líčení a tak jsem použila nude stíny, ve vnějším koutku je trochu měděné ale není to moc vidět. Linku jsem namalovala modrou barvou. Ano. Modrou, né černou. Proč? Protože se mi tu ta modrá válí a tak jsem se rozhodla ji provětrat. A ono to nakonec nedopadlo tak špatně a mě se to dokonce moc líbí !!!
Tekutá linka od Essence - Metal Glam  02 on-the-go

Neupravená fotografie



A nakonec odhalení. Co se budu schovávat a ukazovat jen fotky xichtu. Stejně když mě někdo na ulici uvidí, tak si třeba uvědomí že to jsem já a nebude mít pak aspoň šok z toho, že mám několik kil navíc :D Stejně by se to dřív nebo později odhlalilo, tak co. Nemám co ztratit =)

Nejspíš si řeknete: "Proč to prase nedrží dietu?" .. ale drží ... Nedávno se mi stalo něco, ani nevím proč a jak ... ale prostě mi už asi přes měsíc a půl vadí jakékoliv tuky v potravě. A tím myslím i kapičku oleje. Takže prostě když jsem jednou večer experimentovala a dala si na rohlik trošičku másla (starej rohlík nahřátej v troubě miluju) a samozřejmě že to šlo ven. Takže od tý doby vlastně moc energie ani nepřijímám (tuky a cukry) protože nesmím nic kde je tuk (i blbá žemlovka mi o víkendu pěkně zavařila) ale navíc nejím sladké, protože to prostě nemám ráda. Takže poslední měsíc se stravuji především jogurty, sem tam nějaké wafle, tmavé pečivo a polívky. Víc prostě nesnesu :\\\ A co doktorka na to? No tak to nejez když ti to dělá špatně. Že by ale zkoumala PROČ ... to ne. Ale abych řekla pravdu, ani mi to nevadí =) Pořídila jsem si parní hrnec (TEFAL) a pařím si brambory a občas nějaké to kuřecí =)

Takže dnešní outfit (pozn. šla jsem venčit psa)

I ponožky mi ladily
PS: na moje outfity asi není nikdo zvědavej, že :) ?

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Zítra zkusím i fialovou. Mám doma i zlatou, ale ta nebude moc výrazná asi.

      Vymazat
  2. také si ted dělám modré linky :) krásné oči rozzáří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové doktorky vážně miluju. Mě minulý rok kožařka zjistila alergii, kterou v nemocnici ještě nikdo neměl. Dala mi akorát nějakej papírek, kde bylo napsaný v čem se to vyskytuje, ve slovenštině a to bylo všechno. Akorát mi vlastně zopakovala co je na tom papírku. Takže já pak strávila několik hodin u počítače, abych se dozvěděla o co vlastně jde, to že to je v kosmetických přípravcích, to mi hodně pomohla no :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zjistili alergii na nikotin (měla jsem 10cm velkej flek) a ona že neví co s tím, že dneska je těžký se tomu vyhýbat atd.. Ale ani jsme nezjistili jak se mi to projevuje (krom toho že mě bolí hlava v zakouřeném prostředí). Takže taky fajn. Všichni doktoři jsou na prd.

      Vymazat
  4. Starej rohlík nahřátej v troubě? :-D A víš, že to není špatnej nápad...zkusím hned zítra ;-).
    Ty linky ti dokonale sluší!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, rohlík na pár minutek do trouby, jakmile je tvrdší a křupe tak vytáhnout, namazat lehce máslem a posolit. K tomu kakao ... maminka mi to dělala na snídani dycky =))

      A děkuji =)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS