Velký souboj BBček Skin79

Kdo je vítěz a kdo poražený?

Díky Senzaboxu jsem měla příležitost vyzkoušet pár BB krémů od firmy Skin79. Mnoho z vás je zná, a dokonce i vlastní pár výrobků. Nadměrná většina zákazníků je s produkty spokojená. Hlavně my, evropské bledulky. Jak jsem byla s jednotlivými BBčky spokojená já?

Hot Pink Super Plus BB Cream

Přirozený vzhled / Hydratace / Vyhlazení vrásek / Překrytí vad a nedostatků

Lehký pocit! Kontrola mazu - nemastná měkká pleť, výborná přilnavost - dokonalý make-up po dlouhou dobu.
Hydratace - jemná a hladká pleť.
Projasnění a vyhlazení vrásek - non-stop péče o pleť, rozjasní nudnou pleť, vyhlazuje vrásky pro mladší vzhled pleti.
Ochrana pro UV záření - ochrana proti UVA a UVB záření (SPF25/PA++).

Toto vše slibuje výrobce - je to pravda?
Přirozený vzhled - ano. Žádné zbarvení do růžova nebo dokonce oranžova.
Hydratace - dá se říci že ano. Na suchou pleť netrpím, ale i tak jsem měla pocit, jakobych byla čerstve namazaná.
Vyhlazení vrásek - na vrásky netrpím, nemohu posoudit.
Překrytí vad a nedostatků - ano. Sice nekryje úplně, ale pořád je krytí velice obstojné.

Ceny se mohou lišit. V době sepsání článku jsou aktuální

Super Plus Triple Functions BB Vital Cream

Projasnění pleti / Vysoká UV ochrana / Vyhlazení vrásek / Překrytí vad a nedostatků
 
BB Cream s trojitou funkcí, zajišťuje prvotřídní péči o pleť, vyhlazuje vrásky a díky vysokému UV faktoru chrání před UVA a UVB zářením. Posiluje pleť a udržuje ji vyváženou, Vital-V komplex uklidňuje a chrání pokožku před škodlivými vlivy prostředí, pleť je hydratovaná a zdravá.

Co splňuje?
Projasnění pleti - ano, lehkého "shimmeru" jsem si všimla
Vysoká UV ochrana - neopalovala jsem se, neposoudím jak je na tom =) 
Vyhlazení vrásek - stejně jako u předchozího, nemohu posoudit.
Překrytí vad a nedostatků - ano. Kryje méně než HOT PINK


VIP Gold Super Plus BB Cream

Projasnění pleti / UV ochrana / Vyhlazení vrásek / Překrytí vad a nedostatků

Zlato, kaviár a olej z mandlí - vyživuje pleť do hloubky, pleť je hladší a odolnější.
Hydratovaná pleť - přírodní složky jako je Aloe Vera, udržují pleť hydratovanou a krásnou bez pocitu mastnosti.
Spolehlivá ochrana před UV zářením - chrání před UVA a UVB zářením SPF25 PA++.

Opravdu?
Projasnění pleti - ano. Shimmer a částečné zesvětlení.
UV ochrana - neposoudím.
Vyhlazení vrásek - neposoudím.
Překrytí vad a nedostatků - to přestanu asi komentovat, jelikož všechny testované kryjí opravdu dobře.
Musím dodat, že pokožka je bez pocitu mastnosti jak slibují a to se mi líbí. Ostatní Premier, Snail a Oriental jsou takové těžší a je potřeba pudrovat.



The Premier Gold BB Cream

Projasnění pleti / UV ochrana / Vyhlazení vrásek / Překrytí vad a nedostatků
 
Zklidňuje a chrání pleť, která byla vystavena škodlivým vlivům. Jemná a lehká textura. Unavenou a nerovnoměrnou pleť zmatňuje a dodává vláčnost a jemnost. Chrání před UV zářením. Obsahuje Golden-Essential komplex, Propolis, květový med, mateří kašičku, poskytuje dostatek výživy, přirozeně hydratuje suchou a tvrdou pleť, řeší kožní problémy.
 
Tento BB krém mi docela vyhovoval. Oproti předešlým je nejvíce hutný a tím zajišťuje opravdu silné krytí nedostatků. Důvod proč bych si ho nekoupila? Právě díky tomu jak je hutný. Moje pleť je bez problémů a tak mi stačí lehčí krémy a není potřeba pokožku zatěžovat. Nicméně, ipřesto bych ho ráda vlastnila. Je opravdu dobrý, byla jsem s ním nadmíru spokojená a hodnotila bych ho asi nejlépe.

40 g BB-cream 725,- Kč



The Oriental Gold PLUS BB Cream





SNAIL Nutrition BB Cream

Projasnění / UV ochrana SPF45 / Vyhlazení vrásek / Zdravá pleť bez škodlivých látek
 
Obsahuje výtažek z korejských šneků (45 %), působí jako prevence proti nedokonalostem a vadám, udržuje pleť přirozeně hydratovanou a zdravou.

Projasnění, UV ochrana SPF45, vyhlazení vrásek
Dlouhodobé účinky, jemná textura - snadná absobce, krásná pleť po dlouhou dobu
45 % výtažků z korejských šneků - udržuje pleť přirozeně hydratovanou a zdravou
Bez škodlivých látek - eko-certifikované složky

Tento je můj oblíbený. Opravdu mě zaujal. Jediné co bych mu vytkla je, že je potřeba častěji přepudrovat. Po cca 3 hodinách mám pocit, že trošku lepím. Tak nosím pudr pořád při sobě =)



Vidíte. Poražený není nikdo. Mezi těmito BBčky není žádný, který by byl vyloženě špatný. Ano. Sem tam se nějaké to mínus najde. Ale pořád je to lepší než oranžovoučká BBčka která lze sehnat v drogerii za podobné peníze.


A pokud nevíte, jaký BB krém by vám vyhovoval, tak si můžete na zkoušku koupit mini set a zkoušet.


2 komentáře:

  1. Jsem hrozná, pořád jsem je neotestovala :D :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pořád říkala jak to nebude nic extra. Ono je. Moc to nezatěžuje pleť, ale docela dobře to kryje v porovnání s make-upem (Rimmel Perfect match)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS