VICHY IDÉALIA BB CRÉME

INOVACE: TECHNOLOGIE PROTI ŠEDI


Idealia BB bojuje proti šedému odstínu pleti nejen na povrchu (díky růžovým minerálním pigmentům pro okamžité sjednocení a rozjasnění), ale především v hloubce dermis. Tam působí KOMBUCHA - naše první aktivní látka, která zbavuje pleť šedi, vrstvu po vrstvě, a přináší jí ideální kvalitu a odstín, den po dni. Díky obsahu komplexu ochranných UVA a UVB filtrů působí Idealia BB navíc i jako prevence vzniku šedého odstínu pleti.

Odstín pleti je okamžitě sjednocený, pleť je rozjasněna, hydratována po dobu 24h a chráněna před vlivem UV záření. 
Den po dni je přeměněna kvalita pleti: povrch pleti je vyhlazený, vrásky jsou redukovány, tmavé skvrny postupně mizí.

Jemná a lehce gelová textura krému Idealia BB klouže a taje na pleti bez pocitu zatížení. Komfortní aplikace umožňuje přirozené krytí a přináší sjednocený vzhled pleti. 

Idealia BB krém je dostupný ve 2 ideálních odstínech: světlém a středně tmavém. 



Tento nový BB krém od Vichy, jsem obdržela v Senzaboxu společně s krémem, též z řady Idéalia.
Na krém se mi projevila alergie (vyskákali mi na krku pupínky, měla jsem to místo hodně teplé - prostě ho nebudu používat) a musím říct, že tenhle BB na tom nebude o moc líp.

Zkusila jsem ho aplikovat, i přes jeho výrazně mrkvovitý odstín - jsem doma tak je to jedno.
Ale to bych nebyla já, abych zas nepřišla na nějaké negativum. Při roztírání byl krém v pohodě, krásně se roztírá, akorát tvoří mapy - na tomhle tmavém to bylo krásně poznat.
Jakmile jsem se dostala k oblasti očí, ihned mi začaly obě oči slzet jako blázen, štípalo to strašně moc a poslepu se blbě hledá cokoliv, padla mi do ruky Bioderma Sensibio H2O a tak jsem rychle nahmátla vatový tamponek a snažila se to dát pryč. Ufff, po 15 minutách mám oko zase jako předtím.

Vím, že kosmetika Vichy je agresivnější, ale tohle jsem nečekala. Hlavně že na stránkách mají, jak to bylo testováno na citlivé pleti atd. Nevěřím jim!!!

Krém jako takový špatný vyloženě není. Krásně se mi roztíral, klouzal po pokožce jako máslo. Ale ta reakce ... :( Škoda slov.

Dále jako mínus - odstín. Barvu medium, beru jako odstín vhodný pro člověka který se opaluje. Ale tohle by bylo i na něj moc. To bych ráda věděla, co je na tom tak těžkého. Na východu to zvládaj krásně (viz. Skin79) ale tady v evropě je velký problém udělat opravdu světlý odstín. PROČ SAKRA ?!

Vzhledem k nevhodnému odstínu (i ten světlý bude určo tmavý) a mé alergické reakci tento výrobek nedoporučuji.
Požádejte si o vzoreček, ale nekupujte to na blind, mohly by to být vyhozené peníze.





4 komentáře:

  1. Tak to jsem na něj zvědavá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se od teď všeho od Vichy bojím. I kdyby vyráběli obyčejnou pitnou vodu, tak ji nerisknu :D

      Vymazat
  2. to je divne... o kremu mluvit nemuzu, ale ten BB je dle meho fakt super! a to jsem si ho dnes taky mazla pomalu az do oka (mam je hodne citlive tez) a nic. roztiral se mi krasne a zkratka ten vysledny efekt byl moc hezky :) ale tak kazdemu sedne neco jineho, ze. treba takovy Garnier BB, ktery nemuzu zase ani citit ja :D

    jo a ten svetly odstin je uplne v pohode, ja jsem bila jak stena a sedl mi perfektne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, roztírá se krásně, efekt to udělalo dobrý, ale prostě mě to štípalo :((((

      Garnier jsem měla z LB a dala jsem ho tchýni =))))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS