E-CELL kryty na mobilní telefony

Nedalo mi to. Vadilo mi, že na iPhone má každej barevný kryt. 

A tak jsem pátrala. Pátrala. Až jsem vypátrala prodejce na ebay :))

Cena za kryt je lidová, možná až směšná. Pouhých 155,- Kč (proč pouhých? Protože běžně se v ČR i blbý silikonový prodávají za 200,- Kč a více). Tady máte v ceně i dopravu. Nehledě na to, že je hoooooodně motivů ze kterých lze vybírat. Např. u Lumie 610 to je 10 stránek po 192 produktech - si to spočítejte =)))

Kryt šel nasadit krásně, nemusela jsem vůbec vynaložit námahu. Sedí perfektně, jen si musím zvyknout, že tlačítka mám teď o trošku hlouběji. Nicméně, za to že mám originální mobil mi to prostě stojí.

A co vy? Taky rádi oblékáte telefony ? :))



4 komentáře:

  1. Krásný <3 už jsem ho viděla na fb. Škoda, že mám pořád ten svůj starý šunt, u kterého jsem ráda, že volá a píše :D Chtělo by to už fakt nový O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si najít někoho kdo tě má rád a koupí ti novej mobílek :D Nebo aspoň ten kryt :D

      Vymazat
  2. Je úžasný! :O Já zatím pořád pátrám po nějakém krytu na svůj mobil, jenže ono je těžký sehnat nějaký stylový, když nemáš iphona. Nebo se mi ty kryty možná vyhýbají... no nic. :D Je vážně luxusní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš nějaký novější telefon, tak na e-cell určitě kryt nějaký najdeš =)
      Nebo mi napiš na FB a já se Ti po něčem podívám =))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS