ERROR : LAST DAYS

Poslední dny jsou vážně k prdu. Fakt. Vedro že se člověku nic nechce. Ani se malovat, natož něco vymýšlet, či se dokonce učit! Jak jsem ráda, že už mám autoškolu hotovou (a hned na první pokus!). Dnes jsem si byla podat žádost o řidičák a až pojedu příště do Brna, tak z Brna už pofrčím po svým (resp. v našem autínku). Jo, jasně že se budu bát, ale bude se mnou můj mílouš a ten by nedovolil abych nám zničila auto :D

Co se všechno událo dál? Sem tam nějaký malý nákup - new in bude, ale asi až ve středu, ikdyž, mohla bych i dnes k večeru až se bude dát vylézt aspoň na zahradu :))

Budu na svatbě! Jako host, jako cukrářka, jako fotograf vedlejší. Ale co je největší problém? Potřebuji šaty. Žádné nemám. A nevím jestli vůbec seženu. Mám velikost 46 (jo, vím, není to nic čím by se měl člověk chlubit) a ikdyž šaty na sebe obleču klidně i 42, protože hrudník zas tak velký nemám, tak se vždy najde něco co mi na šatech vadí (např. vysoký výstřih - v takovým vedru ať mi klidně kozy lezou ven). Takže se dnes pojedu podívat do OC Olympia (Brno). Počítám, že v Mangu bych mohla něco najít, ale za jakou cenu? :\


A dělala jsem dort! Babi k 75tinám. Byl to ale horor v těchto vedrech.
A víte, že v pátek až do neděle bude "krásných" 37°C ? :D To bude fakt sranda


7 komentářů:

  1. Tak to gratuluji k řidičáku :-) Dort je nádherný! Vyber si nějaké hezké šatičky :-)
    Zvu tě ke mě na GA :) http://hollybword.blogspot.cz/2013/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Dort je krásný a se šatama mám taky problém, akorát trochu opačný, všechno mám přes hrudník malé a když je mi to akorát, tak na zbytku těla visí jak pytel :D Naštěstí na žádné slavností události jsem už nebyla pěkně dlouho a nejspíš v dohledné době nebudu, takže to zatím nemusím řešit. Gratuluju k řidičáku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jdu 10.8. na svatbu a pak ještě 14. 9. :D Takže prostě musím něco splašit.

      Tohle se mi líbí v Mango, pokud je budou mít, doufám že mi to bude sedět, tak hezky jako na obrázku :D
      http://shop.mango.com/CZ/p0/mango/clothing/dresses/pleated-sheer-dress/?id=81439560_02&n=1&s=prendas.vestidosprendas&ie=0&m=&ts=1375113972155

      http://shop.mango.com/CZ/p0/mango/clothing/dresses/asymmetric-silk-dress/?id=83439564_86&n=1&s=prendas.vestidosprendas&ie=0&m=&ts=1375113972155

      Vymazat
  3. Ten dort je bombastickej a gratuluju k řidičáku, si šikula:)) jo, vybírání šatů je peklo, hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsem sehnala, jestli budou fotografie, těžko říct :D

      Vymazat
  4. Gratuluji k řidičáku, tak si už měsíc a něco jezdím a zatím se mi to docela daří :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zatím jsem jen zaparkovala auto, a i to bylo o fous :DDDD

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS