FLER VÁBENÍ : VUCHU STYLE

Při mém častém okukování FLER jsem narazila na tuto velmi šikovnou slečnu/ženu, která vytváří velice zajímavé a líbivé šperky. 
Přesně to, co se mi líbí. Kombinace barev je u všech výrobků doladěná do detailů a tak je vše (soudě dle fotek) opravdu dokonalé.
Já jsem si sice zatím nic nekoupila, protože momentálně šetříme kde se dá, ale myslím, že neodolám a brzy podlehnu.








7 komentářů:

  1. ten čtvrtý je krásný.

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je krásné , mě se líbí ten šedý náramek ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych taky chtěla být šikovná a umět si něco takového vytvořit :D :).

    OdpovědětVymazat
  4. nadherne su vsetky wow!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Všetky sú fakt krásne :O hodili by sa :)

    OdpovědětVymazat
  6. wooow veľmi pekné šikovná slečna/pani :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS