AVON ULTRA COLOR | CHIC

Objevte nejintenzivnější barvy... a hebké, hydratované rty. 
Rtěnka Ultra Colour Rich vyživuje rty díky obsahu bambuckého másla, omega-3 kyselin a vitaminu E. 
VÝRAZNÉ BARVY: zářivé a trvanlivé, v 35 odstínech. 
NOVÉ BALENÍ: díky průhlednému obalu ihned vidíte odstín rtěnky.

Já dostala ve vzorečku odstín CHIC (2. řádek) a musím říct, že barva je trošičku jiná než na obrázku. 
Resp. na rtech se trošku změní - není 100% krycí, ale tak na 70 - 80% kryje.

Hezky se nanáší, je lehce krémová a není cítit umělotinou (ty za 49,- jsou hnusný a už je nekupuju).

Nyní ji sežene v akci za 99,- Kč (179,- Kč běžná cena)
Já rtěnky mám ráda, ale moc je nenosím, protože mám potřebu se neustále kontrolovat a to mě nebaví.
Jinak bych si určitě nějaké objednala (na obrázku výše - s těma srdíčkama).





 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS