BAREVNÉ ŘASY JSOU VESELÉ ŘASY !

Proč NE barevným řasám? Spíše ano! Podzim už skoro začal a musíme ho oživit! Nejlepší by pro to byla zlatá, červená nebo růžová řasenka, ale tu nemám (a vlastně jsem je ani nehledala na netu, napravím!).

Mám zde světlounkou POP Lash od Rimmel a tmavší modrou z E-Bay za 30,- Kč :D

RIMMEL - moc mi nevyhovuje. Žmolkuje ale jako blázen. A taky je podle mě moc světlá :(
E-BAY - nemám jí co vytknout. Kartáček se mi líbí, neslepuje a stála pár kaček!










A CO VY ? JAK OŽIVUJETE TOHLE SYCHRAVÉ POČASÍ ? :)

EDIT: přidány fotky s make-upem





Mě osobně se líbí líčení s barevnou řasenkou JEN TAK ... prostě linka, řasy a finito.

10 komentářů:

  1. tu od Rimmel mám v černé a i když žmolkuje, zase dělá krásně dlouhé řasy :) koukala jsem na ní i v modré nebo fialové, ale nemám na to odvahu asi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja nevím, jestli bych si to někam dala teda :D Příjde mi to takové moc retro.. :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím brýle, takže si toho stejně nikdo nevšimne. A pokud by si někdo všiml - copak je na to mněco špatně? Je snad někde psané že řasy musí být černé?

      Vymazat
  3. Mám podobnou Rimmel v černé a drobí se mi pod oči :/ Ta z e-bay vypadá úplně luxusně! Nedokážu si sice sama sebe s ní představit, ale tobě to moc sluší. Nemáš i fotku celého obličeje? Tak si to dokážu vždycky líp představit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta z Ebay má nádhernou barvu a kartáček! Moc ti to sluší :-) mám jednu fialovou ale vypadá skoro jako černá, takže se dá v pohodě nosit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad fialovou jsem přemýšlela (mám fialové brýle) a možná si ji za těch 30,- Kč objednám =)

      Vymazat
  5. jéé, tak to je bomba :D♥ moc Ti to sluší! to celkové líčení nemá chybu! :*

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám rada riasenky od Rimmelu, aaale farba je nádherná :)

    Pozývam ťa na moju Giveaway - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS