LOREAL SUPER LINER GEL INTENZA

Jelikož je čas udělat Essence gelovým linkám pápá, musela jsem si pořídit něco nové. Jednu chvíli jsem používala tekuté linky (Miss Sporty, E.L.F.) ale to už dávno není to, co bych potřebovala či upřednostňovala. 
Poslední dobou jsou to spíše gelové linky, které si mě čím dál tím víc získávají.
Přemýšlela jsem, kterou značku zvolím. Když mi pak švagrová donesla kupon na 25% slevu na Loreal, tak bylo jasno. Z původních 200,- Kč byla tedy sleva rovných 50,- Kč a to se mi líbilo =)




Štěteček je drobný, ale je krásně jemný a dobře se drží.



Lze s ním bez problémů nakreslit tenké linky, ale také širší pro krásné kočičí oči =)


Tenká linka


Silnější linka


Nejsilnější linka



Musím říct, že jsem s linkami spokojená. Nemohu říct, že bych byla překvapená, protože za tuto cenu prostě něco očekávám a troufnu si říci, že jsem dostala přesně to, co jsem si zaplatila. Asi bych stejně asi víc za linky nedala. 150,- Kč mi přijde jako přiměřená cena a u 200,- Kč bych už asi váhala, jestli nerisknout něco levnějšího (víte, já se ani nedívala, jestli něco levnějšího prodávají :D ).

PS: řasy nalíčené nejsou.

2 komentáře:

  1. Já mám od Maybelline a taky jsem s nimi spokojená, jen mi vadí, jak pokaždý musím umejt štěteček, protože v tomhle směru jsem vážně lenoch :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si před líčením vždy ještě pleť vyčistím pleťovou vodou a tamponek pak nezahazuji a štěteček otřu o něj =) Pak to vyhodím po cestě =) Ale je fakt, že jsem taky lajdák a štětce myju až když mi to vadí, že tam vidím pudr, xx odstínů stínů atd. :)))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS