ZKLAMÁNÍ OD LANCOME (TEINT IDOLE ULTRA 24H)

Aktivní látky: 
  • Eternalsoft Polymer - zajišťuje dlouhotrvající texturu,
  • NAI pigmenty - zachovávají jednotnou barvu po celý den,
  • perlit a křemen - absorbují přebytečný kožní maz.


Vlastnosti:

  • svěží dlouhotrvající textura
  • sametově matný finish
  • bez pudrového efektu
  • vysoká krycí schopnost
  • bez olejů a parfemace
  • odolný vůči setření
  • nekomedogenní (neucpává póry)
  • testováno na citlivé pleti
  • dermatologicky testováno

Cena tohoto make-upu se pohybuje kolem 800,- Kč
Sehnat jej lze v 5 odstínech, já měla střední (03).

Odstín mi nepřijde nijak tmavý - učitě je použitelný pro min. 20% žen, na mě je však tmavý (a to ikdyž jsem opálená) ale myslím, že 02 by mi mohla sedět.
Tento odstín jde na pleti do oranžova, což se mi nelíbí - klasický mrkvovitý problém (ale to usuzuji spíše tomu tmavšímu odstínu).

Parfemace se mi strašně líbí (ikdyž je to divné - píšou že je bez parfemace). A dokonce i ten pudrový efekt tam je (ikdyž, ten tam bejt taky nemá!)
A co je nejpodivnější - je nekomedogenní, ale ve finále se objevil kde? No v pórech. Tak jsem asi blázen.

Co mě ale opravdu nesedí je celkově konzistence. Make-up se do pleti nejdříve nevsákne a matlá se a dělá mapy, poté se tak nějak už nechá zapracovat, ale po pár minutách se jakoby stáhne do pórů - no to uvidíte na fotografiích.

Musím říct, že make-up za tuto cenu by podle mě toto dělat rozhodně neměl, ikdyž pod ním NENÍ báze. Mám make-up od Yves Rocher, bázi nepoužívám a vypadá naprosto přirozeně, netvoří mapy a ihned zasychá (je dokonce lepší než Rimmel Match Perfection). Je možné, že vám vyhovuje - asi je to o zvyku, nevím. Mě nesedl a i kdyby stál polovinu, tak ho nekoupím.




Pudrový efekt který tento make-up NEMÁ.


Nekomedogenní a vysoká krycí schopnost (5% max.) 


Po 10 minutách se to tak nějak uleží a nevypadá to zas tak marně, ale pořád to není žádná sláva. Mapy jsou tam kde byly, pleť je sice matná, ale jsou krásně vidět všechny chloupky - a to je přesně to, po čem každá žena touží!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS