NEW IN

Po dlouhé době jsem tu opět s nakupovacím postem. Moc toho není, ale naopak je to lepší, než psát new in o jednom výrobku =)) Takže tohle všecko jsem si koupila v průběhu září do teď. Není toho moc, brzy budou Vánoce a musí se šetřit abych mohla všem nakoupit dárky, ikdyž si říkám, že někdo by si nezasloužil vůbec nic ... :)


SYX odlakovač nehtů s vůní mandle - Marionnaud - 59,- Kč
Tento odlakovač mám už snad třetí balení. Je ho 250ml. Obsah acetonu je velmi nízký (polystyren se vůbec při testu nezměnil). Obsahuje taky zjemňující oleje. Hezky voní a nemohu si ho vynachválit. Mnohem lepší než ten zmetek od Sally Hansen.
SLOŽENÍ: acetone, aqua, caprylic/capric triglyceride, parfum, limonene, coumarin, alpha-isomethyl ionone, CI 19140, CI 42090


Essence nail polish remover ultra - cena asi 69,- Kč
Tento odlakovač mám ráda protože je silnější než SYX (polystyren rozleptal) a tak na glittry aj. srandy co nejdou lehce odlakovat je tento skvělý. Vůně není nijak výrazná - bez parfemace. Akorát se mi zdá, že minule byl silnější - teď asi pozměnili složení a trošku hůř odlakovává.

Essence gel nails at home cleanser - asi 59,- Kč
Koupila jsem si ho, protože jsem ho chtěla vyzkoušet. Nic víc za tím nebylo :D Nevoní, ale ani nesmrdí. Ten co mám ke gel. nehtům v 1l balení, to je smrad, že se s tím nedá vydržet. Tohle je oproti tomu voňavka =) Funguje skvěle, dělá co má, za mě ANO ;) Kupte si ho.


L'OREAL sublime soft micelární voda - 90,- Kč
Tak i já jsem podlehla a využila slevy v Tetě. Původně jsem se sekla a koupila si to tonikum, ale to jsem jim šupajdila druhý den vrátit. Štípalo to jak blázen a vyskočila mi vyrážka. Paní mě zprvu vyděsila, že ji nemají. Pak ale zjistila že je jinde a já odcházela s dobrým pocitem - s tím, že mám něco na co jsem se těšila a z čeho nebudu zklamaná. A nejsem. Párkrát jsem ji zkusila a je dobrá.
Když ji porovnám s Biodermou - 1ml mě vyjde na 0,96 Kč. L'OREAL 1ml = 0,85 Kč (běžně se prodává 170,- Kč). Není to zas tak velký rozdíl, ale pro ty co šetří a koupí raději to levnější, tak rozhodně neprodělají. Funkčně mi přijdou stejné, zatím jsem ji nepoužívala tak dlouho abych mohla dělat nějaké závěry a rozhodnout která je opravdu lepší. Příště. Článek mám rozepsaný. 


Gabriella Salvete 115 a 147 - 56,- Kč akce Rossmann vše za -25%
Zjistila jsem, že nemám lak na podzim (jo, mám jich 155 ale stejně ne ten co chci). Tak jsem koukala na internetu a zamilovala se do 115. Je to úžasná barva a bude o tomto laku článek, protože jsem z něj doslova hotová =D
147čka je poloprůhledná fialový barvička se zlatým shimmerem (a že s ním nešetřili). Moc krásná barva a hodí se jako topper =)


Sephora laky - kus za 50,- Kč (akce 2 + 1 zdarma)
Já a akce, to nejde dohromady. Nebo spíš jde. Ale je to nebezpečná kombinace. Měli tam i laky Essie, ale těm jsem odolala. Příteli se nelíbilo dát 240,- Kč za 3 laky od Essie :\ Vysvětluj to chlapovi.
Vybrala jsem si tedy tyto odstíny. Nebylo moc z čeho vybírat, protože plno laků bylo sražených a výběr barev nebyl nejpestřejší, ale vybrala jsem !
Recenze určitě bude, nebojte. A možná i tento týden. Jsem nemocná, takže mám plno času na recenze!


Essence stays no matter what eyepencil & shadow - 74,- Kč
Chtěla jsem ji dlouho, ale DMko je totálně k ničemu a nemá skoro nic! Tak jsme jeli do Prahy a po cestě narazili na Rossmann (Kostelec nad černými lesy). No krásný to tam maj, co vám budu povídat. Kompletní stojany všech značek! Chtěla jsem vám to vyfotit, ale prodavačky tam pořád něco přerovnávaly a bylo mi to blbé. Popadla jsem tužku, prohrabala slevový stojan a našla tam pigmenty, pak stojan Gabriella Salvete kde byla sleva 25% na vše. Nechala jsem tam asi 300,- Kč


Vpravo - jen tak rozetřeno na ruce. Uprostřed jsem pigmenty aplikovala na stín v tužce Essence, o kterém jsem se zmínila výše.
Rozdíl je poznat hodně =)

Essence pigments - 23 my little dragon - 30,- Kč
Pigmentů už mám doma několik a používám je. Tento odstin se mi líbil a nebylo nad čím přemýšlet ^_^


Gabriella Salvete 03 stíny
Všude se o nich píše. Podlehla jsem tlaku a neodolala. Navíc když byly v té slevě :D Chtěla jsem jich víc, ale odolala jsem.
A jsou tak úžasné jak o nich všichni píší. I jako rozjasňovač by se to dalo použít !


Gabriella Salvete specchio - kus za 29,- Kč
Znáte to ... něco je o polovinu levnější a je těžké tomu odolat.  Tak jsem koupila rovnou tři. Recenze bude.
Pozn.: jsou skvělé, ale asi je už nikde neseženete.

4 komentáře:

  1. Ten L'Oreal jsem si taky koupila a na první ozkoušení se jeví super, ale uvidí se časem. Jinak co se mě a akcí a slev týká, tak jsem si řekla, že už si nekoupím ve slevě nic, za co bych nebyla ochotna dát plnou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zas jo. Jelikož šetřím, tak si to většinou nekoupím za plnou cenu a netrpělivě čekám na nějakou slevu =D

      Vymazat
  2. Minulý pátek jsme si se ségrou udělaly hezké dívčí odpoledne :)) a v rossmannovi mi koupila lak od GS 05 Raspberry :) ..jsem z něj pořád nadšená :D už jsem po něm dřív pokukovala, ale za tu cenu, i cenu ve slevě (myslím 62,90) mi přišel pořád drahý :/ a sama jsem si ho nechtěla koupit :( , ale jsem ráda že ho mám, je to naprosto úžasná barvička, i když to asi není tak úplně podzimní :D

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS