VZDEJTE NÁKUPY O VÍKENDECH ...

Já fakt nevím co se stalo ... Ale pokaždé když jsme v Brně u rodiny, tak v sobotu jedeme na nákup. Dnes už to měl být spíše "Vánoční" nákup. No ale nebyla jsem sama kdo si takový nákup naplánoval. Zřejmě tento nápad mělo vícero "brňáků". Rozhodli jsme se, že sjedeme do Olympie, pak Ikea, Avion, Lidl a domů.
Ve tři odpoledne jsme tedy vyrazili. Po cestě jsme nepotkali nějak moc aut, tak jsem si říkala, že super ! budeme brzo doma! Ono prd ...

Přijeli jsme k Olympii a přední parkoviště (jako vždy) úplně plné. Tak jsme jeli na to zadní. Ale tam taky plno! Asi 5 minut jsme to projížděli a pak jsme místečko našli.

Moje kroky směřovaly do Rossmannu, který je vlastně hned vedle vchodu. Už tam bylo dost lidí. Hlídač (jindy tam nebývá) to tam procházel a každého zkoumal. Nevěděla jsem co vybrat, lidi se tam mačkali, pořád do mě někdo šťouchal. Vykašlat se na to ... Vzala jsem jeden výrobek (bude od maminky na Vánoce) a šla platit.

Pár kroků a jsem v C&A. Tam bylo dost lidí. Všechny kabinky plné, ale nečekala jsem dlouho. U pokladny jsem uplatnila 2 slevy (25%) a odcházela o 700,- Kč lehčí. Koupila jsem si mikinu, tričko a jedny kalhoty (jeggins?).

Pak už jsem si nic nekoupila. Ne že bych nechtěla.
Chtěla jsem si koupit něco k Vánocům v Sephoře. Ale nic mě nezaujalo. To samé Douglas. Všude plno lidí a když chcete mluvit s prodavačkou (asistent prodeje) aby jste si vzali číslo z pořadníku.

V Yves Rocher jsem si chtěla udělat radost a také udělat něco pro svoji pleť - poslední dobou ji trošku zanedbávám, vrásky se objevují kde by ještě neměly být aj.. Tak čekám na prodavačku. Ta ochotně radila jedné slečně s výběrem make-upu. Na ruce měla máznutý krásně oranžovoučký odstín (300ka) a že je to světlé. Prodavačka jí řekla, že by dala tmavší (jasně, rovnou na ni napatláme čokošku ne?). Rozuměj, ta slečna měla odstín tak 200, stěží 300 ... a ona by jí ještě přitmavila ... nebo to byla ironie, sarkasmus ? Nevím. Šla jsem pryč.

Nákup v IKEA byl lepší. Jiřík byl hladový, tak jsme se stavili na něco malého k snědku. Moc jsme se nezdrželi. Celý nákup proběhl docela rychle, ale pořád ne tak jak bychom si představovali. 


Pak jsme jeli do Avionu. Tam to byla rychlovka - Tesco léky, dárek pro babičky, čekačka na ségru (GATE) a už jen Lidl. Věci které ani nebyly v akci - vyprodané, ale úspěšně jsme vše nakoupili.

Je osm večer a konečně jsme doma ...

A bude hůř.

Vždyť za měsíc a týden jsou Vánoce !

A já blbka si naplánovala 14. 12. nákupy ve Vídni (hlavně do Primarku se chci kouknout konečně). Nemám si to zavčas rozmyslet ? :D

4 komentáře:

  1. My jedem do Vídně až po Novém roce, kdy tam jsou mega slevy, tak se taky obávám mega tlačenic, a to hlaaaaavně v Primarku, to je prý šílenost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já nakupuju nejčastěji z pohodlí křesla, pěkně u počítače. ;-) Ale podle toho, co čtu, sis pořídila plno věcí, takže i přes tu náročnost se vyplatilo vyrazit provětrat peněženku ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas taky něco objednám přes internet, ale u některých věcí je to horší. Parfém bych neriskla, oblečení asi taky ne, protože poslední dobou mi přijde, že si to každý čísluje jak se mu zlíbí.

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS