RECENZE: SUPER PLAYBOY

Ve světě, kde se může stát COKOLIV… a možná se i stane! Připravte se na dobrodružství impozantních rozměrů. Ze stínu noci vystupuje zcela nový hrdina, mistr ve svádění.

Pro ni: Vůně, díky níž vám on bude ležet u nohou…



Chcete poznat vůni, díky níž vám bude ležet u nohou? Zkuste novou Super Playboy!


A jaké je její tajemství? Má mnoho schopností!

Schopnost nalákat: Směs koktejlu margarita, energického drinku a mandarinek upoutá jeho pozornost… super rychle!

Schopnost, která ho učiní super závislým: Exotická strelície, sladká frézie a naprosto úchvatná mochyně ho zcela spoutá.

Schopnost být nezapomenutelná: Uzavřete dohodu se smyslným jantarem, hřejivým dřevem massoia a sexy pižmem. Nyní zůstanete navždy v jeho snech.

Ten ubohý muž neměl nikdy šanci… PRESS TO PLAY!


Tuto vůni jsem vyhrála na FB Blogerky. Podmínkou bylo napsat na ni recenzi. 

Každý z nás jistě o parfémech Playboy slyšel nebo je měl doma. Ať pánskou či dámskou variantu. Jsou docela známé.
Nyní Playboy přichází s novinou a to je SUPER PLAYBOY. Klasický flakónek s 50ml růžového parfému. 

Vůně je sladká a docela výrazná. Rozhodně to není vůně, která by se dala ignorovat. Někomu bude sympatická, jinému může vadit. Mě osobně vyhovuje, ikdyž mám ráda usedlejší parfémy, které se dají používat celoročně. Tento bych zařadila do jara a léta.

Parfém je cítit docela dlouho. Dopoledne zvládne v pohodě, ale kolem poledne už bych aplikovala znovu. Ale může to být i jen tím, že jsem té vůně za den už "přečmuchaná" a tak nevím jestli ještě voním a nebo už ne (ne že bych smrděla :D ).

V balení jsem s parfémkem ještě měla sluchátka - špunty do uší. Neřeknu vám značku - nezjistila jsem to. Hodnotila bych je velmi dobře. Obzvláště basy - ty jsou prostě bezkonkurenční ! 
Co jim ale vytknu - ty špunty jsou obří. A to opravdu moc - bolí mě z nich uši =D Mají sice výměnný díl, ale nejsou k tomu jiné nástavce :((







6 komentářů:

  1. úplne božská vôňa :) tiež ju mám a milujem ju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrajou dobře jo? Super, to jsem nečekala :D Taky je budu mít, mamka kupovala bratrům parfémy od Playboye a tyhle sluchátka moc klučičí nejsou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli se to s nimi běžně prodává :D

      Vymazat
    2. Je to myslím když nakoupíš nad 300 od Playboye. U nás to byla akce v jedné no name drogerce, byla jsem s mamkou jak to kupovala :D

      Vymazat
  3. K té jsem ještě nečichala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní zajímavě. Hodí se hlavně pro zajíčky :))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS