GUESS GIRL BELLE

Americká značka Guess uvedla na trh parfém Guess Girl Belle (2013), který je smyslnější variací originální vůně Guess Girl, která zachycovala sexy stránku radosti ze života.
New York, odvaha, svůdnost a neodolatelnost. Guess dívce je tohle vše vlastní. Hledá zábavu a dobrodružství všude, kdekoliv se ocitne. Se svou bezstarostnou sebjistotou a jedinečným půvabem je určitým ztělesněním ikonické krásy. Guess Girl Belle obsahuje energické ovocné tóny, jež jsou stejně svěží a ženské jako Guess Girl, navíc se však pojí se sexy květinovým tónem. Proto se Guess Girl Belle skvěle hodí k večerním šatům, určen okouzlující ženě, která má svůj diář neustále nabytý společenskými akcemi.
Guess Girl Belle je nezbytným módním doplňkem. Vůně je inspirována smyslnými múzami značky Guess, jako je Laetitia Casta, Anna Nicole Smith nebo Amber Heard. Parfém je vášnivou "sestrou" vůně Guess Girl. Je určen ženám, které touží po smyslné a intenzivní vůni.

Srdce parfému
Fialka, jasmín, pivoňka
Základ parfému
Vanilka, santalové dřevo, pižmo
Hlava parfému
šampaňské, lesní plody


Tento parfém jsem zakoupila sestře na Vánoce a dovolila mi na něj udělat recenzi =)
Musím říct, že mě osobně je tato vůně velice sympatická, ale sestře na první "ovonění" nebyla - resp. nebyla z ní nadšená. 

Když jsem se jí ptala nyní, tak říkala, že už jí voní.
Je pravda, že tato vůně je taková sladší a ne každému hned zavoní, ale zkuste to s ní víckrát a třeba se vám zalíbí stejně jako sestře.

Já sama nad ní uvažuju, že bych si jí koupila. Jen mi přijde, že je na jiný typ ženy než jsem zrovna já. Já se nejlíp cítím v City Rush a Little Black Dresss od AVONu. Jsou to takové těžší výraznější a hlavně kořeněné vůně.





10 komentářů:

  1. už dlouho přemýšlím, že bych si jí pořídila :) má nádhernou lahvičku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní pěkně a cena je dost dobrá. Těchto 100ml nestálo snad ani 500,- Kč ! A to se vyplatí !

      Vymazat
  2. Krásná lahvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě jak voní, jinak obal vypadá naprosto dokonale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková sladká, holčičí, ale i ženská ... ona se nedá moc popsat, to se musí zažít :)

      Vymazat
  4. Musí vonět nádherně!
    Já sama mám,ale taky moc ráda Little black dress, i když už ji doma nemám,ale mám 2 další její verze a ty voní taky přímo nádherně. Ale věřím, že k téhle bych si už podle popisu cestu určitě našla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty ostatní Little ... Dress nevoněly vůbec ... ne že by smrděly, to ne ... jen mě nezaujaly :\

      Vymazat
  5. Túto vôňu som si kúpila tesne pred Vianocami a do mesiaca som ju nemala. Mne vyhovovala na 100% keďže presne takéto vône zbožňujem. Ach. Teraz už len smutne žmýkam z flákónu posledné kvapky :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS