NEW IN

Tak jsem včera byla na nákupu v té Tetě co mě měla zruinovat. Nakonec se tak vůbec nestalo.
Jediné co jsem si včera za celé dopoledne v Brně koupila, byl krém od Neutrogeny na moje suchá chodidla, Yankee Candle vosk a balzámky na rty od Miss Sporty.

K těm balzámům bych vám ráda napsala něco víc, ale nevím co, protože nikde na internetu jsem nic nenašla. A to ani na zahraničních stránkách. Asi je to moc horká novinka nebo nevím :D
Každopádně jsou boží. Jsou jako od Maybelline - Color Whispers. S tím, že tyhle mají úžasnou ovocnou chuť. Já jsem s nich nadšená !! A mooožná si koupím další, protože na výběr měli snad ještě 6 různých barev.

Color Tattoo jsem si nakonec nekoupila, protože ty co jsem chtěla, mají asi jen v DMku :\ V Tetě mají pořád ty základní barvy.
Pudr od Rimmelu jsem si taky nevzala, protože 003 bylo moc tmavé (sice ho doma mám, ale je opravdu spíš na léto).
No a laky Miss Sporty byly rozebrané, takže tam se taky nic nekonalo.

Ještě se v týdnu dostanu v Čáslavi do Tety, tak třeba tam něco koupím. Uvidím.



4 komentáře:

  1. Těch balzámků jsem si ještě nevšimla, podívám se po nich :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Po těch balzámech se musím podívat, vypadají hodně dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty balzámy vypadají fakt že dobře! To se po nich taky poohlédnu :) Po Yankee svíčkách pokukuju už docela dlouhou dobu, stejně si je budu muset jednou pořídit, zajímalo by mě totiž, co na nich všichni mají :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NĚKTERÉ voní moc hezky, jiné mi zas naopak nehorázně smrdí. Rozhodně tedy nemohu říci, že všechny jsou boží atd. nicméně, sem tam nějaký mi voní :)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS