NOVÁ LÁSKA - SUSHI A ČÍNA

Možná jsem neobjevila nic nového, nicméně pro nás je to velmi příjemný objev a velice rádi se budeme k této kuchyni vracet. Čínu jako takovou jsem kdysi sem tam jedla (kung pao, nudle ...) ale poslední dva měsíce se nesou v mnohem zdravějším stylu !

Objevili jsme u nás moc šikovného pána, který sushi připravuje. Ale není to ledajaký sushi. On ho totiž připravuje s láskou a to je to nejlepší co vás může potkat :) 

A proto je mi ctí vám představit GINZA GO SUSHI Kutná Hora ! To nejlepší sushi, které jsme kdy měli. Ano, sushi si můžete objednat bohužel jen zde v okolí a vyzvednout si ho můžete kdekoliv po Kutné hoře. Myslím, že to je i dobrý tip pro turisty. Když víte, že pojedete do Kutné Hory se podívat třeba na Barboru nebo Kostnici, objednejte si k tomu tuto specialitu. Zaručuji vám, že rozhodně nebudete litovat !! 

A ceny ? Mě se zdají úplně ideální. Za boxík níže dáte 189,- Kč a máte v ceně hůlky, omáčku a vše co prostě vidíte na fotce. Ale pozor ! Sushi je opravdu velké. Všude jsem se setkala s polovičními rolkami, takže když si tyhle vložíte do úst, máte co dělat :D

A použité suroviny ? Ty nejkvalitnější. Žádný rozmrazovaný tentononcy !














A Velikonoční speciality ! Porce á 200g za 169,- Kč a k tomu sladké překvapení, které chutnalo skvěle.




Líbí se vám jídla ? Věřte že chutnají ještě lépe !!!

1 komentář:

  1. Do sushi jsem se také v poslední době zamilovala :-) Zrovna teď jej tady pojídám O:-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS