[ RECENZE ] AVON OPAL TOP COAT

Chtěla jsem, aby tento lak byl bomba a nákup roku. A ono prd. Čekala jsem, že předčí i levnější Essence, který vytvoří podobný efekt (23 million dollar baby, 12 bejeweled) ale nic takového se nekonalo. Naopak jsem byla zklamaná. A to hodně.

Částečky v laku jsou obrovské kusy čehosi, co vypadá jako alobal. Když vám něco zůstane po 2 přejetích na nehtu můžete jásat a trapný to nebude!  Tohle co vidíte na fotkách je výsledek lakování do pěti vrstev. Jo, pět vrstev je hodně, to nemůže zaschnout ... taky že nezaschlo. A kdyby náhodou, tak si rozhodně nesahejte do oka, nebo neaplikujte kontaktní čočky. Částečky totiž rády zůstanou alespoň trochu trčet, či se odchlipují a mohly by jste si vážně ublížit. Zatím ale asi nebylo nikde zmíněno, že by ženy žalovaly Avon s vypíchnutým okem :D Ale víte co se říká, někdo musí být první.

Takže k čemu vám je, že efekt to je vskutku krásný, když to tam ale nemáte šanci "napatlat"? 
Ano, k ničemu.

Tak jak jsem se všemi ostatními laky spokojená, tak jsem s tímto nespokojená. A to mě mrzí. Protože kdyby to bylo opravdu hodně víc namleté, tak neřeknu ani Ň.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS