[ MOTD ] SILVER & PINK

Dnešní líčení není moc barevné, protože je venku ošklivo a chci všem ukázat jak mě to štve :D

Na očích mám stín STRIP od Urban Decay a ve vnějším koutku Glam'Eyes 214 JET BLACK od Rimmel.
Linka opět fixou od Essence (voděodolná). Spodní linka je MOJE tužka na oči 2 v 1.
Řasenku jsem použila MOJE BEST.
Na rtech mám ve středu Maybelline 530 Rubis Diamonds a na krajích je AVON Color Absolute Radiant Raisin.




A musím se vám pochlubit s tím co se mi včera stalo.

Už dlouho jsem u Lou z GTL obdivovala rtěnku od Rimmelu v odstínu 080 One Of A Kind.
Včera jsem se rozhodla, že si ji koupím. Tak jsem naklusala do drogerky, popadla ji a šla domů. 
Jenže ! Doma jsem zjistila, že ačkoliv jsem rtěnku vzala správnou, tak odstín byl ÚPLNĚ mimo.



Takže prostě výrobní zmetek.

Načež jsem tam dneska naběhla znovu.
Koukla na tester a tam opravdu barva kterou chci. Přítel situaci vyřešil a já mám konečně správný odstín.

A aby toho nebylo málo, koupila jsem si ještě jednu rtěnku a 3 laky od Gabrielly Salvete, ale o tom jindy =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS