[ RECENZE ] POCUKROVANÉ NEHTÍKY

GABRIELLA SALVETE SUGAR 05 TRUE LOVE


Říkala jsem si, že těmto lakům odolám a ŽÁDNEJ nekoupím. No ale znáte ženský :D Zahlédla jsem ho u Lou a bylo vymalováno.

Musím říct, že co se týče laků, tak Gábina snad nikdy nezklame. Celkově poslední dobou mají produkty čím dál lepší kvality. Což je fajn =) Dermacol by se mohl inspirovat (to je proto, aby se neřeklo, že Češi jsou pozadu =D ).

Zpátky k laku. Na výběr máte z 6 odstínů. Vzhledem k tomu, že jsem měla jasno, že si vezmu ten malinovej, tak mě nakonec nahlodal ještě ten fialkovej, kterej je prostě slaďoučkej.


Lak hodně dobře kryje už v jedné vrstvě, ale pro lepší finální efekt je lepší dát aspoň dvě vrstvy.

Výdrž laku je trochu slabší než STARS. Třetí den se mi začal lak odlupovat, ale na celém nehtu držel dobře.

Odlakovává se trochu hůř, ale pořád lépe než STARS, což oceňuji =)

Fotografie byly pořízeny 3. den ráno (odpoledne se na prsteníčcích odlouply špičky).




Musím říct, že kromě červené a růžové bych si je koupila všechny ! Ale nesmím (zatím!). Uvidíme jak dlouho budu odolávat.

4 komentáře:

  1. Jsou nádhernéé! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou opravdu nádherné! Už také po nich déle pokukuju a tenhle červeno-růžový se mi zdá naprosto dokonalý! :) Gabriela laky stejně umí :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  3. Pocukrované nehty se mi také moc líbí a stále odolávám i první koupi, ale myslím, že už to dlouho nevydržím a zajdu si na zkoušku koupit alespoň jeden ! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zbytečné odolávat. Navíc mají teď v Tetě akci 2 + 1 zdarma ... tak nečekej a ber ;) :D

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS