AVON ONLY IMAGINE

Parfémovaný tělový sprej Avon Only imagine...


Oblíbená romantická vůně od Avonu nyní dostupná také jako parfémovaný tělový sprej. Svěžest zeleného jablka v kombinaci se sladkou pivoňkou a jemným mošusem přináší okouzlující nádech květinově-svěží ovocné kategorie.


Nedávno jsem na něj narazila ve vzorečku. Není to špatná vůně, pomyslela jsem si ... a za několik dní jsem ji měla doma v tomto provedení - deo parfemovaná voda.

Vůně je taková květinová, sladší a nepříliš výrazná.
Při aplikaci nezanechává stopy, takže já si ji stříknu vždy i na oblečení a popřípadě i do vlasů =)

Výdrž vůně je bohužel slabší, ale tak nejedná se o parfém, tak se to dá očekávat. Takže pokud chcete krásně vonět po celý den, doporučuji nosit s sebou a nebo si pořídit takový ten mini flakónek - rollon, ten je do kabelky jak dělaný.


Další alternativní provedení vůně Only imagine...

EDP 50ml - zde
Kuličkový deodorant - zde
EDP 10ml minibalení - zde 




Já jsem s touto vůní poměrně spokojená. Není špatná, ale není to vyloženě ta vůně, která by mě měla charakterizovat, takže v brzké době ji asi znovu kupovat nebudu. Raději dám přednost výraznějším parfemacím jako například City Rush či Little Black Dress =)

1 komentář:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS