[ RECENZE ] BOURJOIS LAKY NA NEHTY 1 SECONDE

Dnes se připravte na obzvláště dlouhý článek bohatý na fotografie =) Vyjímečně to fotí jak má a tak jsem spokojena s více fotkama, než jen s jednou.

Mám tu pro vás recenzi úžasných laků od Bourjois, které si získaly moje srdce.




LAKOVÁNÍ NEHTŮ JEŠTĚ NIKDY NEBYLO TAK SNADNÉ !!

Tajemství tohoto fantastického efektu?


» Nová gelově-siliconová textura, kombinovaná s ultra precizním štětečkem pro perfektní výsledek v rekordním čase

» Obal - elegantní flakonek , se kterým se výborně pracuje- svým tvarem evokuje Eiffelovu věž v Paříži, so Bourjois.. so French, so Chic !!

» Nejtěžší na novém lakování bude vybrat si z těch 14 nádherných nových, ultra módních odstínů!!

» K dostání např. SEPHORA, MARIONNAUD, DOUGLAS, DM (Palladium, Flora, Chodov, Arkády, Letňany, České Budějovice ...)

» CENA: 199 Kč 

» Bezkonkurenčně nejlepší cena na trhu v poměru kvalita versus cena

BOURJOIS 1 SECONDE 06 ROSE CUPCAKE

Velice krásná růžová barvička. Hodí se úplně ke všemu a nezklame. Krom toho co jsem psala výše, je lak opravdu skvělý. Výdrž se správnou bází a top coatem je klidně i týden.

Jediné co musím vytknout, a to i u druhého laku je jeho hlavní vlastnost - schnutí. Lak opravdu schne jak má - bleskurychle. Jenže když máte blbý tvar nehtu nebo nejste zrovna zruční, tak to prostě nestihnete správně nalakovat ... a musíte opravovat pokud přetáhnete. U světlých barev to není až takový problém, ale u rudé to je opruz. Ale jako vážně ... ujede to o jeden milimetr, ale při opravování to zabírá hned 3x větší plochu ... Barvy jsou totiž eeextra syté.

Naučte se s ním pracovat a budete ho milovat.

Já uvažuji nad dalším odstínem, protože ty barvy a celkově ty laky jsou prostě epický !










BOURJOIS 1 SECONDE 11 ROUGE IN STYLE










DOSTUPNÉ ODSTÍNY


 

Po rozkliknutí se zobrazí velký obrázek - stojí to za to !

Které barvy jsem si zamilovala?


3 komentáře:

  1. Moc pekne, v lete jsem u kamaradky videla ten cerveny a moc se mi libil, ovsem ta cena me odrazuje. Mam laku pomerne dost a kdybych si mela kupovat takhle drahe, tak se nedoplatim. Objevila jsem ale, ze KIKO dela super laky a za skvelou cenu, muzu jedine doporucit a barvicky, tak tech maji nespocet :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. všetky sú nádherné, ale ten svetlo ružový je úúúplne naj:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Vau vyzerajú naozaj skvele! :O Musím sa po nich poobzerať najbližšie keď budem v drogérii ;))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS