[ RECENZE ] BOURJOIS ROUGE EDITION 12 HEURES - RTĚNKA CO S VÁMI VYDRŽÍ DLOUHO !

Když mi přišel domů balíček a vypadly na mě tyto rtěnky, nevěřila jsem vlastním očím. Takové radosti najednou a pomyšlení na to, že si to ani nezasloužím. 

Nejdříve nás překvapilo velvetové mazátko na rty a nyní rtěnka, která s vámi vydrží celý den. Myslíte že to je nemožné? No, z části ano. Ale o tom více o pár řádků níže =)


BOURJOIS UVÁDÍ NA TRH RTĚNKU S 12 HODINOVOU VÝDRŽÍ V 8 ODSTÍNECH !






Rtěnka slibuje 12 hodinovou výdrž a hydrataci rtů

Ano, každá z nás by mohla z vlastní zkušenosti potvrdit, že hydratace a výdrž nejde k sobě. Bourjois se ale podařilo skloubit oboje, tak aby to fungovalo. Jasně, 12 hodin to nevydrží - nesměli by jste jíst ani pít, ale takové to olizování rtů atd. to zvládne. Celkově je výdrž hooodně dobrá. Když třeba piju (a to i chvíli poté, co si rtěnku dám na rty) tak mi nezůstává obtisk rtů na sklenici/hrnečku. Horší to je pokud pijete z flašky a když jíte, tam už se rtěnka prostě neudrží a musíte ji oživit další vrstvou. Pak ale vydrží tak dlouho, dokud zas nebudete něco jíst. Podle mě je tohle opravdu obdivuhodný výkon a Bourjois za to chválím. Opravdu z toho jsem nadšená.

A co hydratace? Ano, ta zde skutečně je. Sice ne tak jak si asi většina představí, ale to, že mi rtěnka vydrží na rtech dlouho a nestahuje mi rty, ani se mi netvoří šupinky - to beru jako "splnění" toho, že je hydratační. Vždy když jsem totiž nějakou rtěnku, která byla dlouhotrvající měla na rtech, tak mi po cca půl hodině a déle začala hrozně rty stahovat a kolikrát se mi začaly dělat i takové suché "šupiny" a to prostě není hezký :\ Proto se rtěnkám docela vyhýbám - nenašla jsem žádnou spolehlivou. Až nyní. Tyhle rtěnky mohu opravdu doporučit, protože to co umí je fajn.

Parfemace je zde slabá, trošku mi to připomíná právě Velvet rouge, ale tohle je opravdu o dost slabší.

Rtěnky jsou dobře krycí a mají sametový finish, což se mi hrozně líbí - vypadá to přirozeněji.

Na následujích fotografiích je vidět rtěnku, jak se slévá do rýh, ale to se děje jen po aplikaci. Během pár minut a pár promnutí rtů je to pryč a barva je krásně jednolitá a sametová =) Já jsem fotila na rychlo, proto se rtěnka nestihla usadit (podzim, málo světla, málo času stihnout světlo)


Kliknutím na malou fotku otevřete velkou, stojí to za to ! ;)



28 • Pamplemousse pour p'tite frimousse - lehce korálový odstín s ledovým odleskem, velice mě překvapila


29 • Cerise sur le lipstick - takový cihlově oranžový odstín - když nechcete červenou, zkuste tuto !


30 • Prune afterwork - Bourjois ví na jakou barvu mě nalákat - a nejen mě! Nádherná švestková rtěnka, mého srdce šampion a láska na první pohled



31 • Beige shooting - krásná nude rtěnka s lehce studeným narůžovělým odstínem


32 • Rose vanity - krásná studená růžová 


33 • Pêche cocooning - velice přirozený odstín (moje rty, ale živější) 



34 • Cherry my cherie - nádherná rudá barva. Na ruce červeno-růžová a na rtech rudá s růžovými odlesky, jak kouzelné a geniální ! 


35 • Entry VIP - výrazná růžová ale rozhodně není tuctová !


Ke rtěnkám jsem dostala i tužky na rty. Já tohle ale nikdy nepoužívala, protože mi nevyhovuje ten nános na rtech - tím myslím tužka, která je docela hutná plus ještě rtěnka. Mám ráda nahé rty, maximálně balzám. 

Nicméně tyto tužky mě překvapily. Mají velice jemnou a lehkou texturu a donutí mě, abych se nad tužkami zamyslela a dala jim šanci =) 


RTĚNKY BUDE MOŽNÉ ZAKOUPIT NA ESHOPU KRÁSA.CZ (zatím jsem ji tam nenašla)



PS: konečně mám práci - pracuji ve firmě, která se zabývá tiskem, grafikou, reklamou a tak - prostě to co jsem vždy chtěla. Na blog mi tudíž zbývá méně času, nicméně produkty si mohu brát s sebou do práce a nafotit tam, ve volném čase, takže určitě se nebojte, že bych na blog zanevřela. Budu se snažit být co nejvíce aktivní. Mám tu hodně produktů, které čekají na recenzi, ale ještě jsem se k tomu nedostala :)

9 komentářů:

  1. To je nádhera, takový balíček musel šíleně potěšit. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne odstiny libi se mi snad vsechny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky me mic potesili. Vydrzi na tom tedy rtenky nejsou nejlip, u me hodinu a to je malo. Ale textura a nektere odstiny jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta výdrž právě docela překvapila. Zatím jsem měla rtěnky od Avonu, Maybelline, Rimmel apod. drogerkový značky a tohle je oproti nim opravdu pecka :)

      Vymazat
    2. Ja jeste uvidim, zase porad piju, tak to bude i tim :) Ale Prine bezmezne miluju a klidne se s ni nalicim 10x denne :D
      Ps. Nevedela jsem, ze jsi taky s Bourjois, tak konecne vim o dalsim blogu :)

      Vymazat
    3. Já moc nepiju a když už tak z hrnečku a to většinou vydrží déle, než když piješ třeba z PET. To jsem ale v článku tuším zmiňovala :)

      Vymazat
  4. Já používám konturky k tmavým rtěnkám.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS