[ RECENZE ] GABRIELLA SALVETE PANORAMICO VOLUME MASCARA

Moc často se mi nestává, že bych něco vyhrála. Teď se na mě ale usmálo štěstí a já vyhrála novou řasenku od značky Gabriella Salvete - PANORAMICO, která slibuje dodání objemu s revolučním kartáčkem.

Jestli je řasenka skvělá jako ostatní její kolegyně se brzy dozvíme ;)






Bez řasenky



Jedna vrstva



Více vrstev - rozčesáno




Musím říct, že řasenka není vůbec špatná. Poslední dobou je problém natrefit na řasenku, která mi udělá úžasné řasy bez pomoci dalších nástrojů (pročesání, použití další řasenky atp.). 

U této řasenky musím použít další kartáček (starší, suchý) abych řasy pročesala, protože jak je řasenka nová a mokrá tak prostě slepuje. To mi ale dělá každá nová řasenka, takže to rozhodně neberu jako mínus.

Co se mi líbí a čeho jsem si hned všimla - přestože je řasenka objemová, docela mi i řasy prodloužila. 

Tvar kartáčku je sympatický - pracuje se s ním bez problému, nalíčím všechny řasy.

Celkově je aplikace velmi pohodlná. 

Řasenka rychle zasychá a možná to bude kámen úrazu - díky tomu, že rychleji zasychá se začíná brzy drolit. Pokud chcete řasy jen trochu ztmavit a dodat jemný objem, proč ne ... bez problému. Ale jakmile budete chtít řasy jak mrkací panenka, musíte aplikovat rychleji, protože potom se mi řasenka začala drolit :( 

To drolení je ale jediné mínus, které jsem na řasence našla.

Vydrží krásně celý den a jsem s ní hodně spokojená. Je to jeden z adeptů na produkty, které si ráda zakoupím opakovaně.


Mimochodem, víte že Gabriella Salvete má nyní vlastní stojan v parfumerii Marionnad v OC Nový Smíchov ?
Při této příležitosti pořádá Gabriella Salvete soutěž - kdo najde v dalších třech parfumeriích Marionnad nové stojany, získá jako dárek kosmetické balíčky ! Více najdete na FB.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS