Výcuc

Možná jste si všimli, že to tu poslední dobou není ono. A já vám podám vysvětlení. Nebude to žádné vymlouvání nebo ospravedlňování. Prostě holá fakta a můj pohled na blog.

Hlavní věc - mám práci. A mám toho nad hlavu a to poslední, co bych chtěla, je nutit se do psaní článků. Nehledě na to, že o to nikdo nestojí. Všimla jsem si rapidního úbytku čtenářů (a komentujících lidí). Nejvíce mě dorazilo, když jsem vyhlásila soutěž o rtěnky od Bourjois a NIKDO se nezúčastnil. Já jen nad blbým nafocením produktů a pozdější úpravou fotek strávila minimálně 3 hodiny (když vezmu v potaz i psaní recenze atd.) ... 3 hodiny času, které mi nikdo nevrátí. Potěšil by mě za to blbý komentář, ale za celou dobu co píšu blog jsem si nevšimla, že by mi někdo napsal "Hele, hezký fotky, určitě ti to dalo práci" nebo "Děkuji za recenzi, váhala jsem jestli mám produkt koupit, ale teď mu dám šanci" ... nic prostě. Skoro žádná odezva od vás ... a co vám na to řeknu ?
Je mi to už někde ... blog si píšu pro sebe a tak ho budu psát pro sebe - tudíž jak chci. Proto nyní bude blog spíše jako takový deníček ... nebudou to jen recenze.

Hodlám sem pustit více ze sebe, tudíž by jste mohli mít šanci mě lépe poznat. A co třeba bude nové ? Více recenzí techniky - elektroniky. Proč ? Protože už několik let (víc jak 12 let) mě baví počítače a vše kolem, tudíž se zde budou třeba objevovat i tipy na hry atd. ... co že to holky nečtou a nezajímá je to ... tak budu psát i pro pány. Proč bych nemohla ... proč by mě nemohli číst ? :)

2 komentáře:

  1. Skvělý přístup. Musím říct, že jsem na tom obdobně. Do blogu by se člověk neměl nutit a proto jej teď vypouštím. Práce je až nad hlavu a když si chci odpočinout, najdou se jiné věci kterým se chci věnovat. Každopádně nová rubrika se bude líbit mému drahému... Nevěřil, že existují holky co zajímá i něco jiného než šminky (popřípadě koně :D) Držím pěsti a přeju krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Budu ráda když sem občas zabloudí ;) Navíc jsem zjistila, že pro chlapy, to bude mít výhodu - mohou najít tipy na dárky, když nebudou vědět co pořídit :))

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS