[ RECENZE ] REVOLUTION LONDON - OBOČÍ, OČI A TVÁŘ ^_^

MAKEUP REVOLUTION FOCUS & FIX EYEBROW SHAPING KIT - LIGHT MEDIUM


Každá žena by měla s sebou nosit balíček první pomoci, my máme na mysli ten, který pomůže vašemu vzhledu, respektive pohledu! Máme pro tebe sadu na úpravu obočí, která nabízí 3 pudry v různých světlých odstínech a jeden voskový krém. Součástí balení je samozřejmě i štěteček a pinzeta na vytrhání obočí. Balení tedy obsahuje vše potřebné pro každodenní úpravu obočí a jeho přirozený vzhled.
Jelikož jsem žádný set na obočí ještě neměla, tak jsem se rozhodla že si nějaký pořídím. Kupovala jsem na PINK PANDA (no, nekupovala, tenhle byl zdarma k nákupu :D ).

Musím říct, že je poměrně dobrý, jen je světlý. Mám variantu LIGHT MEDIUM a i ten nejtmavší stín mi přijde světlejší než bych potřebovala. No ale co už, nebudeme plakat nad rozlitým mlíkem. Až ho vypotřebuji, tak si pořídím tmavší variantu ;)

Celé balení je v rozumné velikosti, takže v kosmetické taštičce nezabere na cestách moc místa. A vzhledem k tomu, že je uvnitř pinzeta (která je mimochodem docela na prd, protože se mi nepodařilo nic vytrhnout) a velké zrcátko, ušetříte víc místa, protože s sebou tyhle dvě věci nemusíte brát.

Ve finále ale set hodnotím velice kladně =) Pro blondýny a světlovlásky jako dělané !




MAKEUP REVOLUTION OČNÍ STÍNY - RAVE ALL NIGHT!


Zůstaň mladá díky novým barevným očním stínům. Živé barvy ti rozzáří pohled a dodají životní energii. Zamiluj se do každého z nabízených 46 barevných odstínů a vyzkoušej všechny. Okamžitě a jednoduše přilnou k očním víčkům a dodají jím čerstvý vzhled. Nadchnou tě nejen svou intenzitou a snadnou aplikací, ale také nízkou cenou, díky níž můžeš vyzkoušet skutečně všechny stíny, odstín po odstínu. Nikdy si nebyla tak blízko pohledu, ze kterého by sršel život.
Tyto stíny jsem měla také jako dárek k objednávce - napsali jste barvu a oni pro vás něco vybrali. No není to super? Na Pink Pandě se mi nakupování líbí ♥ !

Ale zpátky ke stínu - barva krásná, jen jiná než na stránkách (ve skutečnosti je světlejší).

Stín práší a je třeba aplikovat fakt hutně, protože sám o sobě se moc nechytá a musíte vždy pomoct - nejlepší je aplikovat na nějakou gelovou bázi pod oční stíny, aby se to na oku mělo k čemu chytit.

A když už se vám to podaří na oko dostat, tak to vypadá famózně, barvička je nádherná !




Makeup Revolution tvářenka - One For Playing Games


Toužíš po jedinečném růměnci ve svých tvářích? Díky nové, zapečené tvářence s unikátním pigmentem dosáhneš maximálně hedvábného efektu. Šest neobyčejných odstínů obohacených o třpytivý lesk ti zaručí působivý vzhled, který podtrhnou zvýrazněné lícní kosti. Tvářenka se velice snadno nanáší a díky výraznému pigmentu, zdůrazní tvé přednosti. Lehce se spojí s přirozeným odstínem pleti. Podle potřeby aplikuj barvu buď na lícní kosti, anebo tváře.
Několik tvářenek doma mám, ale rozhodně se nedá říct, že bych z nich (či některé) byla tak nadšená jako právě z této ♥ Funguje i jako rozjasňovač, takže finální efekt je bombastický prostě.

Co mě ale zklamalo je provedení balení - tvářenku mám cca od prosince (přes měsíc) a podívejte jak se mi ošoupal tisk na přední straně. 

Taky je nešťastné otvírání ... normálně se to nedá naprosto otevřít, leda by vám nevadily zlámané nehty ... ono to drží jak přibitý. Takže vždy si k otevření musím nějak dopomoct ... no a to bych nebyla já, kdybych si do tvářenky nerejpla ... a že to nebylo zrovna málo ! :D

Nicméně jsem se do ní tak zamilovala, že ji používám každý den ... opravdu každičký den kdy se maluji ♥ Pokud tedy přemýšlíte, jakou tvářenku zvolit, rozhodně ji doporučuji. A hlavně tento odstín ... je ledově růžový a to je prostě ♥ ♥ ♥ ♥ ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS