REGINA - MINI LAKY NA NEHTY



Znáte českou kosmetiku Regina? Možná si říkáte "jo, to používala babička .. máma ...". To ale rozhodně neznamená, že by tato kosmetika byla jen pro ty "starší", naopak. Mám tu pro vás na recenzi pár produktů :) Začneme laky, ty jsou takový nejjednodušší a nejrychlejší na sepsání :) V budoucnu pro vás mám nachystané ještě třeba stíny, řasenku a další udělátka ... :) 

Mám tu miniaturní dva laky. Jeden tmavý vínový a jeden takový hezký, slaďoučký červený. Na výběr máte z 15 odstínů a když na to koukám, tak já sama bych měla problém si vybrat.


Bohužel, neřeknu vám které odstíny mám, protože na obalu jsem to nenašla. 
Objem laku je 8ml a je rychleschnoucí.

Co se týče krytí, tak u tohoto tmavšího je to v pohodě. Dala jsem dvě vrstvy a je to suprový. Schnutí je taky rychlý, takže nemám co vyčítat.




Když jsem uviděla tenhle odstín, tak jsem si hned představila jahody =D
U tohoto odstínu je krytí slabší. Dala jsem 3 vrstvy a stejně nehet prosvítal, takže doporučuji používat spíš jako efektový lak a nebo ho dávat na bílý podklad. Tím ještě víc vynikne barvička.
U odlakování jsem neměla problémy. Ikdyž tam jsou třpytky šlo to dolů poměrně dobře, ne jako u ostatních laků, kdy s tím bojuji.




Tyto laky můžete zakoupit na webu Reginy za 35,- Kč popř. v kamenných prodejnách. V DM a Tetě je ale nehledejte. Jděte do malých drogérií, tam spíše uspějete :) Popř. se můžete obrátit přímo na někoho z Reginy a určitě vám řeknou, kam ve vašem okolí putuje zboží =) Měla jsem v obchodě obchodní zástupkyně a jsou to fajn lidi =)


Proč zde nevidíte informaci o tom, jak dlouho lak vydrží?
Mám "nemocné" nehty. Mám lupénku, a proto nemohu zcela objektivně zhodnotit kvalitu laku a jeho výdrž, protože mi žádný lak na nehtech nedrží tak jak by měl. Takže pokud vám řeknu, že vydrží 2 dny, tak si ho nekoupíte ... ikdyž ve skutečnosti by vám osobně vydržel na ruce třeba týden :)
Děkuji za pochopení

1 komentář:

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS