W7 IN THE NIGHT - UP IN SMOKE

Dnes tu mám recenzi a swatche paletky od W7. Jistě víte, že tato značka vtrhla na trh s paletkami imitujícími palety značky Urban Decay. Nyní se, jak se zdá, pustili vlastní cestou a chrlí na nás jednu paletu za druhou. 
Tuto paletu jsem vyhrála u Tess v soutěži a tímto jí opět moc děkuji ^_^ 

Pro kompletní článek prosím rozkliknout :)



S touto paletou by měla být hračka vytvořit kouřové líčení. Odstíny jsou všechny do šedého tónu, jen jedna barva to rozbíjí.



Celé balení je nové a odlišné od předchozích. Už to není stejná plechovička ... navíc zde máme i zrcadlo. Obměny se dočkal i aplikátor, který je konečně bez houbičky. Stále to ale je k ničemu, protože jsou obě strany ploché - a pro kouřové líčení potřebujete kulaťoučký štětec, aby jste krásně "rozmazali" stín do ztracena - to s plochým neuděláte ...




Nyní následují swatche z ruky. Musím říct, že tak jak mě výběr odstínů nadchnul, tak zde jsem byla zklamaná. A to jakože MOC. Světlé stíny nejsou vůbec krycí - je to jen poprašek, který se dokonce tváří téměř stejně. Možná že to na mokro či s bází bude lepší ... 





Jak vidíte, ani báze ty světlé stíny nespasila. Za mě je tohle fakt průser, protože k čemu vám je stín, který je na oku průhledný ??? Já po stínech chci aby fakt kryly a nemusela jsem to vrstvit (což v tomto případě taky nejde) a to prostě tady není. Ty tmavé jsou fajn, sem tam flekatí, ale dá se s nimi pracovat, ale když to shrnu, tak nemám moc co pochválit :(





Na závěr ukázka líčení. Je docela vidět, jak ten světlý stín je průhledný (v ohybu). 
Tak jak byly zpočátku paletky od W7 bombastický, tak tahle poslední je opravdu zklamání pro mě, ty šedé stíny jsou fajn, ale nekupujete si přece něco, z čeho využijete jen půlku ... ano, ve finále, ty světlé můžete použít k oživení jakéhokoliv stínu, takže je na vás jak s ní naložíte.


Pokud ale i přesto o paletku stojíte, neváhejte ji koupit na Nubilisu za 229,- Kč

5 komentářů:

  1. Ta pigmentace teda fakt nic moc :( přitom to balení vypadá tak úžasně :)
    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne farbičky :) Najmä tá prvá polovica :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Paletky od W7 za mě bohužel ne, hrozná prašnost a nic moc pigmentace. Ale odstíny jsou pěkné a dobře využitelné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam in the nude a ta je primo bozska. Pigmentace skvela. Takze doporucji ji omrknout.


    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS