RIMMEL THE ONLY 1 LIPSTICK

Rimmel přichází s novou rtěnkou.
Je to The only 1. Měla by hydratovat, skvěle vypadat na rtech a vydržet.
Myslíte, že se povedla a vše slíbené splní ? 


Nový obal - hranaté víčko. Pomalu se směrem k vrchu rozšiřuje.



Dostala jsem odstín, který bych pojmenovala, jako neonově růžová. Rozhodně to je fajn odstín. Je moc pěkný, s takovým lehce studeným nádechem. 

Co mi ale vadilo hned je parfemace. Já nevím k čemu bych to přirovnala. Je to hrozně chemickej smrad. Naštěstí to na rtech brzy vyprchá ... 



Rtěnku bych rozhodně nenazvala ultra krycí ... to krytí tam je slušné v jedné vrstvě, ale tak to leze do vrásek a dělá cucky, že to je fakt na prd. To prostě nechcete.




A co se stane, když rty promnete a nezkontrolujete ? Barva se tak různě rozprostře na rtech. Zaleze kam nemá. Udělá rýhu ... a já nevím co ještě. Je prostě hodně mazlavá. A to se mi fakt nelíbí a hodně mě to zklamalo.

Stejně tak výdrž rtěnky je hodně slabá. Sotva jsem si rtěnku kolem devíti ráno dala, dojela na nákup, snědla ke snídani 1 rohlík, byla fuč. Všechna. Takže výdrž je taky hodně slabá, pokud ale rtěnka má být hydratační, tak podle mě, nemůže být zároveň dlouhotrvající. Tyhle dvě věci k sobě prostě nejdou.



Rtěnka by měla být dostupná v 15 odstínech, ale hodně si rozmyslím, jestli nějaký další pořídím. Líbila by se mi temnější, fialovější barvička, ale pokud by měla dělat na rtech stejnou neplechu, tak ji nechci.

Zdroj: http://www.reallyree.com/2015/09/rimmel-the-only-1-lipstick-swatches.html

5 komentářů:

  1. Mě tyhle rtěnky zaujaly na zahraničních blozích. Ale asi to není nic moc, nemám ráda barvy, které nedrží tak, jak by měly :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta barva je fajn, na rtech to není špatné .... ale prostě nesedí to, co s tím .... na co to nosit když to budeš muset pořád kontrolovat ? :( To postrádá smysl.

      Vymazat
  2. nádherná farba, len škoda tej výdrže a toho zaliezania do vrások :/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Skoda, skoda, protoze odstiny maji pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že mi přišel tak krásný odstín. Já jsem s ní moc spokojená tak nejspíš záleží na odstínu:/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS